تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 11:41
کد خبر : 18401

پیام تسلیت محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در پی درگذشت استاندار اسبق گیلان

پیام تسلیت محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در پی درگذشت استاندار اسبق گیلان

?پیام تسلیت محمود احمدی نژاد: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون درگذشت جناب آقای مهندس قهرمانی استاندار سابق گیلان که یکی از مدیران مردمی ، دلسوز و خدوم به کشور و انقلاب محسوب می شدند، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید. بی تردید خاطرات خوش دوران خدمت گزاری های بی وقفه ،

?پیام تسلیت محمود احمدی نژاد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت جناب آقای مهندس قهرمانی استاندار سابق گیلان که یکی از مدیران مردمی ، دلسوز و خدوم به کشور و انقلاب محسوب می شدند، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.
بی تردید خاطرات خوش دوران خدمت گزاری های بی وقفه ، خستگی ناپذیر و صادقانه آن عزیز از دست رفته در سمت‌های مختلف در یاد مردم شریف و وفادار استانهای گیلان و مازندران و کلیه همکاران و دوستان وی باقی خواهد ماند.
اینجانب با عرض تسلیت به مردم بزرگوار و قدرشناس گیلان و خانواده محترم آن فقید سعید ، برای ایشان رحمت واسعه و حضور‌مستمر در ضیافت الهی و‌برای بازماندگان‌،‌صبر و اجر و برای عموم‌مردم‌و‌علاقمندان به‌ایشان‌سربلندی مسالت دارم.
?پیام تسلیت اسفندیار رحیم مشایی :
 بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت جانسوز و مظلومانه مهندس روح الله قهرمانی چابک، استاندار  فقید گیلان موجب اندوه فراوان است. او در حالی در کمال ناباوری از ما جدا شد و سفر جاودانه اش را به سوی پروردگار مهربانش آغاز کرده است، که خاطرات شیرین و درس آموز  او در سلوک انسانی و مشی مدیریتی، در عین آنکه مشام جان را می نوازد، غم فراق او را سخت و طاقت فرسا می کند.
او مهندسی دانش آموخته ،کاردان، دقیق و برنامه ریز بود. روح الله مرحوم ما، در کنار روحیه علمی و اجرایی برجسته، عمیقا به فرهنگ، ادبیات و ارزش های دینی و ملی دلبسته و مراتب ارادت او به خواجه شیراز ظرف وجودش را لبریز و دامنه گفتار و کردارش را خرم و برد آثار وجودیش را نافذ کرده بود. مهر عملی  او به مردم که از قلب سلیمش می جوشید، وی را بلند آوازه کرد و براستی نام آوری به مهر در سرزمین طراوت و پاکی، گیلان، که مردمانش خود شهره به مهرند نه کار هر کس باشد.
اما قهرمانی که در اسم و رسم چابک بود، حقیقتا قهرمان عرصه خدمت بود. صفای باطن، از ایشان در مکتب استاد جاودان مردم مداری و گل همیشه بهار بوستان خدمتگزاری و صالح منتخب مردم و حضرت پروردگاری، جناب آقای دکتر احمدی نژاد، نیرویی کارآمد چنان ساخت که روح مردم داری، ساده زیستی، حساسیت و احساس مسئولیت درگشودن گره ها و رفع مشکلات، از وی نامی در زمره زندگان به یادگار گذاشت، نامی که در دوران مسئولیت، پس از آن و برای همیشه به نیکی برده و ببرند و این البته وعده الهی به بندگانی است که سر به آسمان ایمان ساییده و گام در خدمت به مردمان در زمین به استواری برداشته اند.
اینک در برابر حادثه ای ناگوار، زودهنگام و دور از انتظار، چه چاره جز صبر دل افگار! صبری تلخ در فقدان مردی که می توانست به پشتوانه تجربیات ملی و بین المللی باز هم منشا خدمات ارزنده ای برای کشور باشد و تسلیم در برابر فراخوان الهی که خود نیز در انتظار آنیم.
اینجانب این ضایعه موءلمه را به مردم شریف، نجیب و قدرشناس گیلان و مازندران، دوستان، همکاران، بستگان و به ویژه خانواده معظم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای روح آن سفرکرده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر، اجر، عزت و بقا مسئلت می نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.